Veel gestelde vragen

  • Webshop: Hoe vind ik een product in het assortiment?

    U kunt op zeer eenvoudige manier een product zoeken. Op elke pagina kunt u rechtsboven in het scherm in het zoekveld het product ingeven dat u zoekt of een deel van de naam. Vervolgens zoekt de website automatisch het product.

  • Webshop: Hoe maak ik een vaste bestellijst?

    U kunt op eenvoudige wijze een vaste bestellijst maken van producten die u regelmatig bij ons bestelt. Voor het maken van de bestellijst selecteert u eerst de producten die u op de vaste bestellijst wilt plaatsen door ze in uw winkelmandje te plaatsen. Als u alle producten in uw winkelmandje heeft dan klikt u op de knop rechtsboven “mijn bestelling” en vervolgens op de knop “bekijk mijn bestelling”. U krijgt dan een overzicht van alle producten die u als bestelling heeft geselecteerd. Dit wordt uw vaste bestellijst door te klikken op de knop “opslaan als vaste bestellijst”. Er verschijnt dan een pop-up veld waarin u uw bestellijst een voor u herkenbare naam kunt geven. Daarna verschijnt er een bevestiging dat de bestellijst is opgeslagen. Door bovenstaande te herhalen en de volgende bestellijst een andere naam te geven kunt u meerdere bestellijsten aanmaken. Let op: u moet hiervoor wel ingelogd zijn.

  • Webshop: Hoe vind ik mijn vaste bestellijst?

    Door op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. De eerste tab van links bevat de knop “Bekijk vaste bestellingen”. Hier vindt u een overzicht van alle vaste bestellijsten die u heeft aangemaakt. U kunt er vervolgens voor kiezen om de vaste bestellijst direct te bestellen of de lijst te bewerken. Let op: u moet hiervoor wel ingelogd zijn.

  • Webshop: Hoe kan ik de status van mijn bestellingen volgen?

    Door op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. Door op de tweede tab van links te klikken “Bekijk orderstatus” vindt u de status van uw huidige orders. U kunt hier ook evt op datum zoeken. Let op: u moet hiervoor wel ingelogd zijn.

  • Webshop: Waar vind ik informatie over bestellingen uit het verleden?

    Door op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. Door op de derde tab van links te klikken “Bekijk bestelgeschiedenis” vindt u uw orderhistorie. U kunt hier ook zoeken op facturen, verzendingen, creditnota’s en retourontvangsten. Let op: u moet hiervoor wel ingelogd zijn.

  • Webshop: Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    Als u uw bestelling voor 16.00u bij ons plaatst wordt deze de volgende dag geleverd.

  • Webshop: Hoeveel bedragen de verzendkosten die Spruyt hillen berekent?

    Zoals u op onze home pagina kunt zien berekent Spruyt hillen bij een bestelling vanaf € 45,= geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 45,= wordt € 3,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.

  • Hoe log ik in?

    Als u op de knop “inloggen” rechtsboven in het scherm klikt komt er een aanmeldformulier op uw scherm. Dit dient u in te vullen en te verzenden. Vervolgens ontvangt u binnen 24 uur van ons uw inloggegevens en kunt u uw bestelling plaatsen.

  • Hoe kan ik de gegevens voor mijn account wijzigen?

    Op de home pagina van de webshop vindt u het blok “Mijn accountpagina”. Als u daarop klikt komt u in uw accountpagina en kunt u uw gegevens aanpassen. Let op: u moet hiervoor wel ingelogd zijn.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

    Door op de knop rechtsboven te klikken “Account” verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. Onder “Accountbeheer” vindt u de knop “Wachtwoord veranderen”. Als u hierop klikt komt u in een scherm waar u uw huidige wachtwoord in moet voeren en tevens een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

  • Waar kan ik specifieke informatie mbt mijn vakgebied vinden?

    Op de homepagina van de website ziet u in de bovenste balk een kopje “doelgroepen”. Als u daarop klikt kunt u een keuze maken uit de volgende doelgroepen: ziekenhuisapotheek, algemene apotheek, medische professional en groothandel. Door een van bovenstaande te kiezen komt u automatisch op een pagina met volop informatie specifiek voor uw vakgebied!

  • Ik wil graag een afspraak maken met een accountmanager

    Wanneer u op de rechterzijde van deze pagina kijkt, kunt u klikken op customerservice@spruyt-hillen.nl. Uw accountmanager neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Nog vragen?

 

* verplichte velden
Verzenden

Contactgegevens

Bezoekadres

Tinbergenlaan 1
3401 MT IJsselstein
T: 030- 281 44 11
F: 030- 281 44 44
E: customerservice@spruyt-hillen.nl

 

Postadres
Postbus 46
3400 AA IJsselstein

Tweets
Webpagina’s (27) Documenten (7)
There are no results